صفحه اصلی

ویلای لوکس مازندران مرتضی حسنی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون

لینک کوتاه این مقاله

مقالات مرتبط

سازه ال اس اف از جنس فولاد سرد نورد شده می باشد. این سازه به دلیل مزایای فراوان مانند سرعت ساخت بالا، عدم محدودیت در اجرای نما و پلان، قیمت مناسب، سبکی وزن و مقاوم در برابر زلزله و آتش و… مورد توجه مهندسان، پیمانکاران و ساختمان سازان قرار گرفته است.

خانه های پیش ساخته انواع مختلفی دارند. خانه های پیش ساخته ممکن است از جنس بتن سبک یا سیستم های قاب های سبک فولادی سرد نورد شده ال اس اف باشند. در ایران عمدتا به اشتباه به سازه های اسکان موقت خانه های پیش ساخته کانکسی گفته می شود. میان خانه های کانکسی پیش ساخته با سازه پیش ساخته ال اس اف lsf تفاوت فاحشی وجود دارد.

اکثر افراد تصور می کنند که ویلاهای پیش ساخته، همان کانکس های سفارشی هستند که نامشان عوض شده است، اما در واقع اینگونه نیست و تفاوت زیادی بین ویلای پیش ساخته و کانکس سفارشی وجود دارد. ویلا پیش ساخته ال اس اف LSF با پیشرفت تکنولوژی در عرصه ساختمان سازی شکل گرفته است.

همکاری با ویرا سازه

شما مهندسین، پیمانکاران، و طراحان عزیز میتوانید با توجه به نیاز بازار صنعت ساختمان از ویژگی ها و خدمات مجموعه ویراسازه در زمینه سازه های ال اس اف استفاده کرده و با مجموعه ما همکاری کنید .

تماس مستقیم با 09192191091